Ugyancsak január 31-ét válaszotta a bemutatóra Peter Sauber csapata is, a Sauber Ferrari. A 2010-es év nagyon rosszul kezdődött számukra, hiszen a BMW kivonulásával kétségessé vált, hogy megmarad-e az istálló, vagy felszámolásra kerül. Peter Sauber nem tudta tétlenül nézni, hogy szétszedjék azt az egyébként jól működő kis üzletet, amely egykoron még az övé volt, így közbelépett. Az eredmény egy megbízhatatlan, lassú, és szponzormatricák hiányában jószerint egy hófehér autó lett.
Idénre megpróbálták kiküszöbölni a 2010-es autó hibáit, mindamellett megfelelni a 2011-es szabályoknak és a Pirelli gumiknak, illetve valamennyire versenyképesnek is lenni. Ebben James Key technikai igazgató, aki a tavalyi év közepén igazolt át hozzájuk, nagy segítségükre volt. Tavaly is ő rántotta össze a már-már szétesőben lévő csapatot.
Szerencsére idénre sikerült néhány szponzort is találni, főleg a mexicói cégek képviseltetik magukat. Ez nem meglepő, hiszen Kamui "Kamikaze" Kobayashi mellett az új szerzemény a mexicói Sergio Perez, ők ketten képviselik a Sauber istállót 2011-ben. Azért még jócskán van hely azon az autón a leendő támogatók számára.
A stabilitás jegyében a motor továbbra is a Ferrari marad, valamint ők szállítják majd a KERS-t is. Célkitűzésnek a rendszeres pontszerzést jelölték meg.
Néhány kép az új autóról:
![]() |
![]() |