A szezonkezdés előtt időszak mindig nagyon izgalmas. Ilyenkor mutatják be az új autókat, mindenki nagyon optimista, és mindenki elhiszi magáról, hogy lehet világbajnok. Az alábbiakban olvashatják az egyes szereplők polkorrekt nyilatkozatait, én pedig zárójelben mellékelem a fordítást.
Sebastian Vettel, Red Bull
Jó visszagondolni a tavalyi évre, hogy mit értünk el, de most már ideje előretekinteni az új szezonra, az új autóra és az új kihívásokra kell koncentrálnunk. (Tévedés ne essék, mi vagyunk a világbajnokok, nem elfeleljteni!) Ismét a nulláról indulunk, nem tudjuk pontosan, ki mennyire versenyképes, izgatottan várom a kezdést. (Alig várom, hogy szétalázzak mindenkit.)
Christian Horner, Red Bull csapatfőnök
A teszteken láthattuk, hogy a Ferrari és a Mercedes mennyire versenyképes, és nem szabad lebecsülni a McLarent sem, sőt, a Renault és a Williams is sokat fejlődött. (Szét fogunk alázni mindenkit.) A napokan szerződést hosszabbítottunk Sebastiannal. (Tisztára befostunk, hogy átmegy a Ferrarihoz.) Markkal még nem beszéltünk erről a témáról, majd fogunk, ha itt lesz az ideje. (Nem bírom, hogy túl sokat nyávog. Remélem, év végén visszavonul.) Egyébként pedig Hamilton nem lesz boldog, ha még egy évet kell lehúznia egy győzelemre esélytelen autóval. No, azért ez nem jelenti azt, hogy mi le szeretnénk szerződtetni. (Dehogynem, már kapcsolatba is léptünk az új menedzserével. Jövőre jöhet is Mark helyére.)
Lewis Hamilton, McLaren
Nem rejthetjük véka alá azt a tényt, hogy a tesztelés nem ment zökkenőmentesen, és sokkal kevesebbet mentünk, mint szerettük volna. (Igen, az autó tényleg egy teknő.) Mégis optimista vagyok: szeretem vezetni az autót, jó az egyensúlya és jól bánik a gumikkal. (Tök lassú.) Izgatottan várom Melbourne-t, készen állok a harcra. (Jövőre megyek a Red Bullhoz, az tuti.)
Martin Whitmarsh, McLaren csapatfőnök
A tél folyamán szélsőségesen ambíciózus teljesítménycélokat tűztünk ki az új autónknak, az MP4/26-nak. (Néhány mérnökünk tutira be volt lőve, amikor a számokat írták, mert másképp nem tudom, hogy gondolhatták ezeket komolyan.) És mivel minden fejlesztésünk nagyon a határon van, ezért elkerülhetetlen, hogy néhány technikai malőr bekövetkezzen. (Lehet, hogy az egész autót újra kell gondolnunk, úgy, ahogy van, mert egy rakás fos.) A kevesebb megtett km ellenére rendkívül sok és hasznos adatot gyűjtöttünk, melyek felbecsülhetetlenül értékesek a csapatunk számára. (Sehol se vagyunk.) Sokat tanultunk az autó karakterisztikájáról, az egyensúlyáról és az új gumikról. (De közel sem eleget.) Mire Melbourne-be érkezünk, az autót tovább tökéletesítjük, és meggyőződésem, hogy nagyon versenyképesek leszünk, amivel meg is fogunk lepni néhány embert! (Végünk van...)
Fernando Alonso, Ferrari
A tesztelés jól ment, úgy tűnik, versenyképesek vagyunk. (Úgy tűnik, versenyképesek vagyunk.) Úgy érzem, jó eséllyel pályázhatunk a világbajnoki címre. (Remélem, idén nem kell senkit megzsarolnom, hogy első számú pilótaként kezeljenek.) Ugyan legalizálták a csapatutasításokat, csapattársam és én egyforma autókkal, egyforma esélyekkel vágunk neki az új szezonnak. (Csak merjen a közelembe jönni a kis köcsög, felkenem a falra.)
Luca di Montezemolo, Ferrari elnök
Az új Ferrari hátsó szárnyára Olaszország egyesítésének 150. évfordulója előtt tisztelegve az olasz zászló színeit festettük. (Nem találtunk elég szponzort.) 2008-ban a morális győztes Felipe Massa volt, 2010-ben pedig pár másodpercig a markunkban érezhettük a világbajnokságot. (Egymás után három évben is jól elkúrtuk.) 2011-ben biztos vagyok benne, hogy miénk lesz a végső siker. (Ha nem, akkor úgy felrúgom Domenicallit, hogy le se esik!)
Michael Schumacher, Mercedes
Nagyon jól szerepeltünk a teszteken, a fejlesztések jó irányba vitték az autó beállításait. (A tesztek elején be voltam fosva, hogy megint egy rakás szar lesz az autó.) Örülök, hogy együtt dolgozhatok a Mercedes-szel, egyáltalán nem bántam meg a visszatérésem. (A svájci kastélyomnak rohadt magas a rezsije.) Optimista vagyok, Melbourne-ben a rajtrács elején leszek! (Mielőtt visszasétálok a 12. rajtpozícióban lévő autómhoz...)
Ross Brawn, Mercedes csapatfőnök
Az elmúlt év során sokat fejlődtünk, és az új szezonra masszív fejlesztési tervet irányoztunk elő. (Remélem, nem fogy el a pénzünk addigra - bár nekem mindegy, engem már kifizetett a Merci, legfeljebb nyugdíjazom magam.) A tesztelés jól ment, de csak az első versenyen fogjuk biztosra tudni, hogy hol is állunk versenyképesség szempontjából. (Remélem, nem kell ezt a csapatot is kivakarnom a kakából, mint a Hondát.) Két nagyszerű pilótánk van Michael (mikor telik már le ez a három év...) és Nico személyében (aki még életében nem nyert semmit...)