F1Guru Formula 1 blog

Alternatív hírek, érdekességek és személyes vélemények a Formula 1-ről

Friss topikok

Címkék

2011 es autó (5) adrian sutil (4) alain prost (1) álhír (26) állítható hátsó szárny (6) amerikai nagydíj (1) andy murray (1) angelina jolie (1) ausztrál nagydíj (2) ayrton senna (2) bahrain (3) baleset (8) barcelona (4) bathurst (1) baumgartner zsolt (1) bernie ecclestone (6) brazil nagydíj (1) bruno senna (3) caterham (1) charlie whiting (4) colin chapman (1) colin kolles (1) craig lowndes (1) dalszöveg (1) david beckham (1) david coulthard (2) defekt (2) dumb and dumber (1) dupla diffúzor (1) eau rouge (1) előzés (2) étrend (1) f1 hirek (1) fekete pákó (1) felipe massa (6) fernando alonso (7) ferrari (12) fia (1) force india (3) forma1 (1) forma1 szabálymódosítások (4) formula 1 (2) gumikesztyű (1) győzike (1) heikki kovalainen (1) hermann tilke (2) hrt (9) jacques villeneuve (1) jaime alguersuary (1) james key (1) japán nagydíj (1) jarno trulli (1) jenson button (7) jóslat (8) juan pablo montoya (3) kamui kobayashi (2) kanadai nagydíj (2) karun chandhok (1) kers (4) kimi raikkonen (5) kínai nagydíj (5) kiszel tünde (1) lewis hamilton (12) lotus renault (9) lotus seven (1) lucas di grassi (1) luca di montezemolo (2) madonna (1) magyar nagydíj (2) maláj nagydíj (3) marc gene (1) mark webber (3) martin whitmarsh (1) marussia virgin (2) mclaren (16) megasztár (1) mercedes (3) michael schumacher (5) mika hakkinen (1) mobil 1 (1) monaco nagydíj (2) motorhome (1) műtét (2) narain karthikeyan (2) nascar (3) neil horan (1) német nagydíj (1) nick heidfeld (4) nicole scherzinger (1) nico rosberg (3) nigel mansell (1) nortbert haug (1) olimpia (1) pastor maldonado (3) peter sauber (1) pirelli (5) rally (4) red bull (16) red nose day (1) reklám (1) renault (1) robert kubica (7) rob smedley (2) rubens barrichello (4) sauber ferrari (3) sebastian vettel (13) sebastien buemi (2) sergio perez (1) simon fuller (1) skoda fabia (1) spanyol nagydíj (2) spa francorchamps (1) talmácsi gábor (1) tamara ecclestone (1) team lotus (3) tesztelés (6) tom cruise (2) tony fernandes (2) tony stewart (1) török nagydíj (2) trabant (1) twitter (1) üléspróba (1) verekedés (1) versenynaptár (1) vicces (47) video (27) vitaly petrov (3) vodafone (3) williams cosworth (3) Címkefelhő

Jóslat: 2011 Kínai Nagydíj

f1guru 2011.04.13. 15:56

A Red Bullnál rájöttek, mi volt Webber gondja az előző versenyeken. Amikor felemelték az autóját, meglátták a "Made in China" matricát. Mivel a kínai versenyen vagyunk, ezért ezt a tényt polkorrekt módon Mark törött vállával magyarázzák. Charlie Whiting és Adrian Newey kíváncsian várja a McLaren új MP4/RB7-es autóját.

A nagydíj pénteki napján minden a papírforma szerint alakul. A szabadedzéseken a Red Bullok és a McLarenek végeznek az élen. A Mercedesek és a Ferrarik szenvednek. Schumacher optimista, Alonso mogorva. Maldonado, Sutil és D'Ambrosio is lebontja autóját. A Renault újból fekete overálban indítja versenyzőit. A maláj versenyen ugyanis Nick Heidfeld úgy nézett ki az arany színű overálban, mint C-3PO szakállal. Bernie Ecclestone próbál kínai versenyzőket felhajtani. A kínaiak elég alacsonyak, így benéz minden kuka mögé és pad alá. Hermann Tilke is Shanghajba látogat. Megáll egy körforgalomnál, és nem érti. Szerinte az egész csak egy elnyújtott balos, és több kanyarcsúcspont kellene bele. Meg egy sikán.

Szombaton az élen továbbra is minimális különbséggel a Red Bullok és a McLarenek. Az ötödik helyen Perez végez a Sauberrel. A Ferkák és a Merdzsók továbbra sem találják a helyüket. Jönnek fel a Renault-k. Technikai gondok a HRT-nél és a Lotusnál. Bernie Ecclestone néhány Lee-vel és Chang-gal tárgyal. Hermann Tilke áttervezné a pályát, hogy sokkal trendibb legyen. A hátsó egyenes helyett betenne 13 kanyart. És egy tavat. Meg egy bazinagy szállodát.

Az időmérőn Vettel nyer Webber és a két McLaren előtt. Ismét megcsodálhatjuk SebVet jobb mutatóujját. Mögöttük a Renault-k és a Ferrarik végeznek, méghozzá Petrov-Massa-Alonso-Heidfeld sorrendben. Tehát: Massa... gyorsabb... mint... Alonso... (Petrov kispárnával a feneke alatt vezet, az után a nem éppen sima leszállás után a maláj versenyen). Az első tízben van még meglepetésre a két nyugger is, Schumacher és Barrichello. A HRT-k is bejutnak. Bernie Ecclestone szerint unalmas a Forma-1. A csapatoknál lobbizik, hogy valaki hívja vissza Ralf Schumachert.

A szombat éjjeli eső nyomai még látszanak a pályán, így a versenyt köztes gumikon kell megkezdeni. Annak érdekében, hogy az autó gravitációs középpontja alacsonyabban legyen, Alonso reggel kiszedegette a szemöldökét. Mint az előző két versenyen is kiderült, a KERS-t nem a Red Bullnak találták ki. A többi csapatnak kell, hogy ne legyenek több, mint egy másodperccel lassabbak náluk. Bernie Ecclestone lekérte a bankszámlaegyenlegét, és túl kevés nullát látott. Szeretne még néhány versenyt valamilyen harmadik világbeli országban. Telefonál a Dalai Lámának, de ő éppen házon és testen kívül van. Bernie pedig magán kívül.

Berndt Maylander tesz néhány kört a vizes aszfalton a biztonsági autóval a rajt előtt, és jelenti Charlie Whitingnak, hogy kezdődhet a verseny. Eközben LewHam nagyon el szeretne már indulni, ezért rádióján közli, hogy süt a nap és száraz a pálya.

A mezőny elrajtol, a Red Bullok jól indulnak, és vezetnek a McLarenek előtt. Hátul Alguersuari megpördül és összeszedi őt Buemi és Maldonado, Sutil pedig kilöki Kobayashit és Rosberget. A nagy kavalkádban Kovalainen ugrott fel a 9. helyre, Massa csúszott le a 10-ikre. Biztonsági autó 5 körön keresztül, amíg takarítják a romokat. 6 pilótával kevesebb. A pilóták melegítik a fékeket és a gumikat. Alonso egy ilyen akciónál nem figyel, így hátulról nekimegy Heidfeldnek. A vezetőszárny beszorul az autója alá, ami így vezethetetlen lesz, kicsúszik a kavicságyba. A Renault-nál szemüveg felírását javasolják a spanyolnak. Hamilton dúdolni kezdi a Pink Floyd: The Wall című számát. Kissé átkölti a szövegét: "All in all it's just another Alonso in the wall..."

Az újrarajtnál Webber bealszik és Hamilton megelőzi. Két körrel később kezdenek fogyni a gumik mindenkinél, kivéve Buttonnál és Pereznél. Button sorra előzgeti a Red Bullokat és a csapattársát, és a 10. kör végén már ő vezet. A pálya szárad, de nem eléggé a slick gumikhoz. Az első bátor ember Petrov, aki felteszi a slickeket. Vesztére az első kanyarban kicsúszik a fűre, és a vizes fű nem lassítja le kellően az autóját, amely nekiforog a szalagkorlátnak. Petrov kiszáll és kispárnájával visszasétál a boxba.

Mindenki letudja a kerékcserét, kivéve Perez, akinek annyira lekoptak a minták a köztes gumijáról, hogy slickként tudja használni őket egy darabig, és vezeti a versenyt. A frissebb gumikon a kissé megkeveredett mezőny kezdi beérni a mexikóit. Button, Hamilton és Vettel meg is előzi. Nem sokkal később a hátsó egyenesben a kopott gumik Perez autóján felrobbannak, egyenesen Webber arcába. Mindkét pilóta versenyének annyi. Biztonsági autó 4 körig.

Az új rajtnál A két McLaren résen van, így marad a Hamilton-Button-Vettel sorrend. Mögöttük Heidfeld és Schumacher, Kovalainen pedig a hatodik. Barrichello hamar leelőzi, és üldözni kezdi egykori csapattársát. A hátsó egyenes utáni visszafordítónál Barika nagyon optimista, bevág Sumika mellé. Az eredmény mínusz két pilóta, biztonsági autó 3 körig. Button és Vettel épp ekkor voltak kint friss gumikért. Hamilton nem, így az új rajtnál sok pozíciót veszít. A két Virgin egymástól néhány kör különbséggel adja meg magát hidraulikai problémák miatt. Nahát, mi van itt ma? Mindez azt jelenti, hogy már csak 10 pilóta maradt versenyben, illetve, hogy mindkét HRT pontszerző helyen fut! A sorrend: BUT-VET-HEI-MAS-KOV-DIR-TRU-HAM-LIU-KAR.

A verseny végefelé Hamilton jön fel, és előzéseivel, valamint a kerékcserék lezajlásával a harmadik helyig jut. Karthikeyan az 50. körben kiáll váltóhiba miatt. Ezzel együtt így is 107%-kal több kilométert futott, mint eddig az előző két hétvégén összesen a szabadedzésekkel együtt. Az utolsó körökben a frissebb gumikon Vettel megelőzi - igen, sikerül most az egyszer neki - Buttont, aki addigra igencsak csúszkál már. További izgalom nincs, csak néhány pozícióváltás hátrébb. Így a sorrend a végére: VET-BUT-HAM-HEI-MAS-DIR-KOV-TRU-LIU. Berndt Maylandert a Safety Carral 10-ikként regisztrálják, 1 pontot kap.

Pontokat szerez és teljesít egy teljes versenytávot a HRT, amit azzal ünnepelnek, hogy Kolin Colles kihúzza Sakon Yamamoto fogát ingyen. Szintén pontokat szerez mindkét Lotus. A maláj dobogós helye után Heidfeld negyedik helyet szerez a Renault-nak - nem rossz egy harmadik számú pilótától. Vettelnek eddig háromból három - úgy tűnik Kinky Kylie szerencsét hoz neki. Petrov elhatározza, hogy az ő autóját ezentúl Nandónak fogja hívni.

A verseny után a versenybírák bejelentik, hogy vizsgálják a kínai kaját, amely fel lett neki szolgálva. Ezenkívül következetességből minden pilótának az idejéhez hozzáadnak 20-20 másodpercet.

További jóslatokért kattints ide!

Címkék: vicces jóslat álhír kínai nagydíj bernie ecclestone hermann tilke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://f1guru.blog.hu/api/trackback/id/tr982823342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása